پیش نمایش بی ام و i8 [ویدئو]
 

 

bmw i8

تیزر ب ام و i8

در این ویدیو یک خودروی هیبریدی اسپرت با نمای بسته به نمایش در آمده است که بارزترین جزییات رامی توان در بالهٔ عقب، درب‌های پروانه ای، چراغ‌های جلو و جلو پنجره آن یافت.

 

اما BMW برای پیشرانه این خودرو یک موتور سه سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ با231 اسب بخار نیرو و 320 نیوتن متر گشتاور که نیرو را به چرخهای عقب ارسال می کند و به همراه یک موتور الکتریکی برای محور جلو با 131 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور در نظر گرفته است که در مجموع و به صورت ترکیبی 362 اسب بخار قدرت و 570 نیوتن متر گشتاور را فراهم می نماید.

نکته حائز اهمیت آن است که این خودرو در هر 100 کیلومتر تنها 2.5 لیتر سوخت مصرف می‌کند این در حالی است که سرعت این خودرو به صورت الکتریکی بر روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده و همین طور صفر تا صد را تنها در 4.5 ثانیه پر می‌کند.

تیزر ب ام و i8

تیزر ب ام و i8

پیشرانه این خودرو بر روی محور جلو قرار گرفته است که با یک گیربکس 6 سرعته خودکار به کمک سیستم XDrive قدرت را به هر چهار چرخ منتقل می‌کند ولی در حالت عادی قدرت تنها به چرخ های عقب منتقل می‌شود. وزن i8 نیز تنها 1490 کیلوگرم است. پس برای دیدن سوپر خودروی هیبریدی BMW باید تا 10 سپتامبر منتظر بمانیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 323
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 865
بازدید ماه : 13052
بازدید کل : 462766
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2